Paris – tirsdag og vinsmagning 🍷🇫🇷
Udgivet iEndnu en dag venter med op til 32° i Paris og vi skal sgu til vinsmagning – men først i eftermiddag kl 15:00.. ost og vin 🍷.. det skal nok blive sjovt – men i 32° 🥵 Men først.. morgenmaden…
Endnu en dag venter med op til 32° i Paris og vi skal sgu til vinsmagning – men først i eftermiddag kl 15:00.. ost og vin 🍷.. det skal nok blive sjovt – men i 32° 🥵 Men først.. morgenmaden…