Den 23/5-2026 blev dagen hvor vi slog vores personlige gå rekord på næsten 25 km i 31° 🥵.. men, man er vel på storbyferie 🇫🇷🕺❤️
Dagen startede med morgenmad og en hyggelig snak med nogle andre danskere på hotellet

Rigtig fin morgenmad
Bagefter ville vi faktisk bare gå lidt rundt og se lidt forskelligt.. standard turistattraktion… og dem er der godt nok mange af hernede

Så lidt billeder fra turen i dag










Der var Rooftop med flot udsigt
Vi kom forbi den berømte Instagram bager: Cedric Grolet .. super lækre kager.. men Cathrine Brandt er sgu bedre 🕺








Det er så varmt at striberne på vejen til fodgængerfeltet flere steder er helt smeltet 🥵

Pludselig stod vi midt i en udstilling af gamle veteranbiler ..





vi gik en tur forbi triumfbuen..









Og så kom vi forbi en On butik, hvor Annika fik nye sko, så hendes fødder kunne overleve en meget meget varm dag 😎

Og så et smut forbi tårnet






Aftensmaden blev indtaget på en “Tripadvisor anbefaler”.. en burger pga tidspres, men rigtig god



Vi sluttede aftenen af med en sejltur på Seinen og fik et glas ret dårlig hvidvin.. men den kom da ned. Vi var så trætte etfter turen at vi faktisk bare tog metroen hjem til hotellet og gik i KOLDT bad









Vild dag og i morgen tager vi en slap-af-dag.. tror vi 😁

