Paris – tirsdag og vinsmagning 🍷🇫🇷

Endnu en dag venter med op til 32° i Paris og vi skal sgu til vinsmagning – men først i eftermiddag kl 15:00.. ost og vin 🍷.. det skal nok blive sjovt – men i 32° 🥵

Men først.. morgenmaden 🫶

Da vi havde spist, pakkede vi en taske og en masse vandflasker og så tog vi afsted mod Père Lachaise Cemetery og se nogle af de kendte grave som Edit Piaf’s, Jim Morrison og Chopin. Det er en meget speciel kirkegård og helt sikkert et besøg værd.

Vi tog metroen i dag.. benen skulle hviles..

En super flot oplevelse.

Vi gik hele vejen tilbage og fandt en bager, som vi havde set/hørt var et besøg værd.

Og så skulle vi kl 15:00 til vin- og ostesmagning.. er du vinder mand det var noget at en oplevelse.

Det var noget af det bedste og mest fantastiske vi har oplevet. Vores guide (ejeren af vinbaren) var meget vidne om franske vine. Hans familie producere den champagne vi fik og hold nu op.. champagne kan faktisk smage godt 🍷🕺

Vi fik en milkshake på endnu en af vores utallige ture ind til byen. Den blev lavet af rigtig is og mælk.

Aftenen sluttede på en café ikke langt fra hotellet.. flanksteak med fritter og salat og is til dessert + et lækkert glas hvidvin