Dagen er endelig kommet, hvor vi er stået supertideligt op (læs, kl 03:00) og smuttet til Billund Lufthavn, hvor et skønt fly ventede på os, for at tage os på en ca 2 timers flyvetur til skønne Paris.
Uha det var hårdt at komme SÅ tidligt op, men det gik fint og vi ankom planmæssigt.

Det var en god flyvetur og det gik rigtig godt. Selvom Annika ikke er vild med at skulle i en flyver, var hun faktisk meget rolig denne gang.. men der venter jo også lækre sager for enden ✈️🥖❤️




Vi ankom jeg skal da lige love for at der er skruet op for temperaturen da 🥵
Vi havde kun pakket kabinekuffert så vi skulle ikke vente på bagagen, men bare afsted mod Paris. Vi købte 2 billetter til toget og kørte mod Gard du nord.. men da vi skulle ud af stationen, blev vi stoppet af nogle billetkontrollører fordi vores ene billet ikke virkede.. det viser sig så at man ikke må købe 2 billetter på samme rejsekort 🙄 Så det kostede en bøde på 50€, men det skal sgu ikke slå os ud 🤘🕺🇫🇷❤️


Vores hotel ligger 10 minutters gang fra stationen, så det var let. Det er et superfint, lille hyggeligt hotel, men god atmosfære og behagelig betjening. Klar en anbefaling herfra.





Vi ankom allerede kl 11:00, så vi opbevaret vores kufferter og så traskede vi ellers ud i Paris’ gade for at se hvad ville finde af spændende ting… og der er godt nok meget at se og en masser billeder der skulle tages. Fx ligger der denne Bue, så er super flot, men totalt ukendt (for os).

Vi fik et rundstykke i lufthavnen i Billund så vi skulle finde noget fransk brunch.. og det lå lige på vejen. Der er utrolig mange spisesteder her.. stort set et på hvert andet gadehjørne.




Vi ville gå en tur ned til Seinen og se Louvre + en masse andet.. der er noget hele tiden at se og den ene bygning er næsten pænere end den anden










Vi har fået hele Paris rundt (sådan føles det).

Vi ramte hotelværelset og måtte overgive os en times tid til en lur.
Vi kiggede efter gode madsteder på Tripadvisor og kl ca 18:00 tog vi afsted mod Sacré-Cœur og skulle op af de mange mange trapper 🥵 i 28°












Vi er noget spændte på hvordan benene har det i morgen.
Vi fandt et lækkert sted og spiste aftensmad





Vi sluttede det hele af med en god gang Fransk is på Montmartre.




Hjemme på hotellet igen og nu gider vi heller ikke mere i dag.. men i morgen er der hotel-morgenmad 🫶

